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Update my auto-pay credit card details

If your credit card has expired or you are changing the card we have on file for the pre-authorized payment of your Bell Aliant account, you can update your card details in My Account.

To update your credit card details in My Account:

  1. Allez à Mon compte
  2. Entrez votre adresse de courriel et votre mot de passe.
  3. Sélectionnez Se connecter.

Remarque : Si vous n’êtes pas inscrit à Mon compte, sélectionnez le bouton S’inscrire. Vous aurez besoin de ce qui suit :

  • Votre numéro de compte Bell Aliant
  • Le code postal de l’endroit où vos services sont actuellement installés

Pour obtenir de l’aide pour vous inscrire, consultez notre article de soutien

 

 

  1. The My Account overview page appears. Click the pencil icon to edit the credit card in the top Billing section of the page.

    IMAGE: Payment method

  2. The Change payment method screen appears with the Update credit card radio button selected. Select Continue to go to the next step.

     

    IMAGE: Update credit card information

     

  3. Select Submit to update your card information that we have on file.IMAGE: Update credit card information