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Changer le mode d'envoi des notifications

Notifications can be sent via email or text messages. You can change how notifcations are sent at anytime through the online portal.

Follow these easy steps

  1. Accédez au portail de sécurité à domicile.
  2. Entrez votre nom d’utilisateur et votre mot de passe, puis cliquez sur Connexion.
    • Votre nom d’utilisateur et votre mot de passe ont été fournis par le technicien pendant l’installation. Si vous ne les avez pas, communiquez avec le service de soutien, au 1-855-777-4117.
    • Le système pourrait vous demander de configurer des questions de sécurité. Ces questions serviront à récupérer votre mot de passe si vous l’oubliez. Une fois ces étapes effectuées, cliquez sur Sauvegarder les paramètres.

  1. Click on the System Tab.  
  2. A list of your home security devices and their current status will appear.
  3. Click on My Profile. The username of current site owner and associated information appear.
  4. Click on Change next to the field Send Alerts for sites I own to...  
  5. Enter the following information:
    • If you wish to add a new email address, enter the address into in one fields. 
    • If you prefer text message delivery, enter the ten digit mobile number with no spaces  and select the wireless service provider for that number from the dropdown. 
  6.  Once complete, enter your password and click Save.