Notifications can be sent via email or text messages. You can change how notifcations are sent at anytime through the online portal.
Follow these easy steps
- Accédez au portail de sécurité à domicile.
- Entrez votre nom d’utilisateur et votre mot de passe, puis cliquez sur Connexion.
- Votre nom d’utilisateur et votre mot de passe ont été fournis par le technicien pendant l’installation. Si vous ne les avez pas, communiquez avec le service de soutien, au 1-855-777-4117.
- Le système pourrait vous demander de configurer des questions de sécurité. Ces questions serviront à récupérer votre mot de passe si vous l’oubliez. Une fois ces étapes effectuées, cliquez sur Sauvegarder les paramètres.
- Click on the System Tab.
- A list of your home security devices and their current status will appear.
- Click on My Profile. The username of current site owner and associated information appear.
- Click on Change next to the field Send Alerts for sites I own to...
- Enter the following information:
-
If you wish to add a new email address, enter the address into in one fields.
-
If you prefer text message delivery, enter the ten digit mobile number with no spaces and select the wireless service provider for that number from the dropdown.
-
-
Once complete, enter your password and click Save.